Darmowa dostawa w 24h

Newsletter

* Wyrażam zgodę na otrzymywanie informacji o promocjach i aktualnych rabatach oraz informacji handlowych w zakresie produktów i usług od serwisu klinikasnu.pl na podany przeze mnie adres e-mail, w oparciu o art. 23. ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (tekst jednolity: Dz.U. z 2002 r. nr 101, poz. 926 ze zm.). Serwis klinikasnu.pl informuje, że w każdej chwili można zrezygnować z subskrypcji biuletynu informacyjnego. W tym celu należy wysłać wiadomość na adres e-mail serwisu.


Kupuj na Raty

Wszystkie zamówienia wysyłamy za pośrednictwem firmy kurieskiej K-EX lub Rohlig Suus. Transport zamówień standardowych na terenie całego kraju, bez względu na wybraną formę płatności, jest GRATIS.


Dostępnych jest 6 form płatności:
- przedpłata na konto
- przedpłata zaliczki na konto, dopłata za pobraniem
- pobranie przy odbiorze
- szybka płatność z konta lub karty kredytowej za pośrednictwem serwisu PayU
- szybka płatność z konta lub karty kredytowej za pośrednictwem serwisu Transferuj.pl
- poprzez raty Santander

 

Czas realizacji zależy od dostępności danego produktu w magazynie sklepu lub terminu jego produkcji. Materace dostępne od ręki wysyłane są w ciągu 2 dni roboczych. Realizacja zamówienia dla pozostałych produktów trwa od 2 do 10 dni roboczych. W przypadku towarów niestandardowych lub mało popularnych, czas ten może się wydłużyć do 20 dni roboczych, ale jest to rzadkość. Po złożeniu zamówienia przesyłamy przewidywany termin jego realizacji. 

 

Materace i stelaże, jako przesyłki gabarytowe, dostarczane są pod dom. Kurier nie ma obowiązku ich wnoszenia, ale zazwyczaj jest skłonny pomóc (nie możemy tego niestety zagwarantować). Każdorazowo kurier jest informowany o konieczności kontaktu z klientem przed dostarczeniem przesyłki. 

 

Materace pakowane są w grubą warstwę folii stretch. Przywiązujemy do tego dużą wagę, aby uniknąć nieprzyjemnych niespodzianek. Dla dodatkowego bezpieczeństwa, przesyłki są ubezpieczone, a zamwiający ma obowiązek sprawdzenia jej zaraz po dostarczeniu, najlepiej w obecności kuriera. W przypadku uszkodzenia, konieczne jest spisanie protokołu szkody, który stanowi podstawę reklamacji. Jeśli uszkodzenie zostanie zauważone po odjeździe kuriera, prosimy o kontakt ze sklepem, w celu ustalenia ponownego przyjazdu kuriera i oględzin przesyłki. Spisany protokół w oryginale należy przesłać na nasz adres, a o dalszym postępowniu poinformujemy na bieżąco.