Darmowa dostawa w 24h

Newsletter

* Wyrażam zgodę na otrzymywanie informacji o promocjach i aktualnych rabatach oraz informacji handlowych w zakresie produktów i usług od serwisu klinikasnu.pl na podany przeze mnie adres e-mail, w oparciu o art. 23. ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (tekst jednolity: Dz.U. z 2002 r. nr 101, poz. 926 ze zm.). Serwis klinikasnu.pl informuje, że w każdej chwili można zrezygnować z subskrypcji biuletynu informacyjnego. W tym celu należy wysłać wiadomość na adres e-mail serwisu.


Kupuj na Raty

Wszystkie zamówienia wysyłamy za pośrednictwem firmy kurieskiej Rohlig Suus. Transport zamówień standardowych na terenie całego kraju, bez względu na wybraną formę płatności, jest GRATIS, jeśli dostarczenie odbywa się do godziny 16:00. Dostawa towaru po godzinie 17:00 jest możliwa za dopłatą 40 zł, a po 18:00 - 65 zł (dostarczenie towaru w tych godzinach zależy również od miejsca dostawy).


Dostępnych jest 6 form płatności:
- przedpłata na konto
- przedpłata zaliczki na konto, dopłata za pobraniem
- pobranie przy odbiorze
- szybka płatność z konta lub karty kredytowej za pośrednictwem serwisu PayU
- szybka płatność z konta lub karty kredytowej za pośrednictwem serwisu Transferuj.pl
- poprzez raty Santander

 

Czas realizacji zależy od dostępności danego produktu w magazynie sklepu lub terminu jego produkcji. Materace dostępne od ręki wysyłane są w ciągu 2 dni roboczych. Realizacja zamówienia dla pozostałych produktów trwa od 2 do 10 dni roboczych. W przypadku towarów niestandardowych lub mało popularnych, czas ten może się wydłużyć do 20 dni roboczych, ale jest to rzadkość. Po złożeniu zamówienia przesyłamy przewidywany termin jego realizacji. 

 

Materace i stelaże, jako przesyłki gabarytowe, dostarczane są pod dom. Kurier nie ma obowiązku ich wnoszenia, ale zazwyczaj jest skłonny pomóc (nie możemy tego niestety zagwarantować). Każdorazowo kurier jest informowany o konieczności kontaktu z klientem przed dostarczeniem przesyłki. 

 

Materace pakowane są w grubą warstwę folii stretch. Przywiązujemy do tego dużą wagę, aby uniknąć nieprzyjemnych niespodzianek. Dla dodatkowego bezpieczeństwa, przesyłki są ubezpieczone, a zamwiający ma obowiązek sprawdzenia jej zaraz po dostarczeniu, najlepiej w obecności kuriera. W przypadku uszkodzenia, konieczne jest spisanie protokołu szkody, który stanowi podstawę reklamacji. Jeśli uszkodzenie zostanie zauważone po odjeździe kuriera, prosimy o kontakt ze sklepem, w celu ustalenia ponownego przyjazdu kuriera i oględzin przesyłki. Spisany protokół w oryginale należy przesłać na nasz adres, a o dalszym postępowniu poinformujemy na bieżąco.