Przy każdym rozmiarze materaca widnieje informacja o jego dostępności. Materace dostępne "od ręki" zawsze wysyłamy w 24H.


Zamówienia wysyłamy za pośrednictwem firm kurierskich Rohlig Suus lub Geis oraz transportem własnym. Transport zamówień standardowych na terenie całego kraju, bez względu na wybraną formę płatności, jest GRATIS, jeśli dostarczenie odbywa się do godziny 16:00. Dostawa towaru po godzinie 17:00 jest możliwa za dopłatą 40 zł, a po 18:00 - 65 zł (dostarczenie towaru w tych godzinach zależy również od miejsca dostawy). Transport nie obejmuje usługi wniesienia materaca - klient może dokupić usługę wniesienia towaru za próg mieszkania. Koszt ustalany jest indywidualnie. Informację o chęci wykupienia takiej usługi prosimy wpisać w pole "Informacje dodatkowe" podczas składania zamówienia.


Dostępnych jest 6 form płatności:
- przedpłata na konto
- przedpłata zaliczki na konto, dopłata za pobraniem
- pobranie przy odbiorze
- szybka płatność z konta lub karty kredytowej za pośrednictwem serwisu PayU
- szybka płatność z konta lub karty kredytowej za pośrednictwem serwisu Transferuj.pl
- poprzez raty Santander

 

Czas realizacji zależy od dostępności danego produktu w magazynie sklepu lub terminu jego produkcji. Materace dostępne od ręki wysyłane są w ciągu 2 dni roboczych. Realizacja zamówienia dla pozostałych produktów trwa od 2 do 10 dni roboczych. W przypadku towarów niestandardowych lub mało popularnych, czas ten może się wydłużyć do 20 dni roboczych, ale jest to rzadkość. Po złożeniu zamówienia przesyłamy przewidywany termin jego realizacji. 

 

Materace i stelaże, jako przesyłki gabarytowe, dostarczane są pod dom. Kurier nie ma obowiązku ich wnoszenia, ale zazwyczaj jest skłonny pomóc (nie możemy tego niestety zagwarantować). Każdorazowo kurier jest informowany o konieczności kontaktu z klientem przed dostarczeniem przesyłki. 

 

Materace pakowane są w grubą warstwę folii stretch. Przywiązujemy do tego dużą wagę, aby uniknąć nieprzyjemnych niespodzianek. Dla dodatkowego bezpieczeństwa, przesyłki są ubezpieczone, a zamawiający ma obowiązek sprawdzenia jej zaraz po dostarczeniu, najlepiej w obecności kuriera. W przypadku uszkodzenia, konieczne jest spisanie protokołu szkody, który stanowi podstawę reklamacji. Jeśli uszkodzenie zostanie zauważone po odjeździe kuriera, prosimy o kontakt ze sklepem, w celu ustalenia ponownego przyjazdu kuriera i oględzin przesyłki. Spisany protokół w oryginale należy przesłać na nasz adres, a o dalszym postępowaniu poinformujemy na bieżąco. 

Termin realizacji w okresie świątecznym

Ekodom:

  • Do 15.11.2019 przyjmowane są zamówienia na łóżka: LULEA / LULEA PLUS / BERGEN / BERGEN PLUS / BODEN / BODEN PLUS / MALMO / MALMO PLUS/ HYGGE PLUS / PIREUS PLUS - dotyczy zamówień typowych, zamówienia nietypowe będą przyjmowane do 31 października 2019
  • Do 25.10.2019 przyjmowane są zamówienia na łóżka: LUND / LUND PLUS / GOTLAND / GOTLAND PLUS / HALDEN / HALDEN PLUS / KIRUNA / KIRUNA PLUS / GLAMOUR - dotyczy zamówień typowych i nietypowych
  • Do 25.10.2019 przyjmowane są zamówienia na: SZFKI NOCNE/KOMODY/SZAFY/MEBLE NA WYMIAR - dotyczy zamówień typowych i nietypowych

Hilding:

  • Kolekcja Hilding – do 5 grudnia 2019 r.
  • Łóżka kontynentalne – do 13 listopada 2019 r.
  • Łóżka tapicerowane – do 13 listopada 2019 r.

Perdormire, Klinmam, King Koil:

Zamówienia na produkty PerDormire i Klinmam złożone do 15.11.2019r. mają gwarancję realizacji przed Świętami Bożego Narodzenia, natomiast zamówienia złożone po tym terminie zostaną zrealizowane w 3-4 tygodniu roku 2020.

Zamówienia na produkty King Koil i Serta złożone do 31.10.2019r. mają gwarancję realizacji przed Świętami Bożego Narodzenia, natomiast zamówienia złożone po tym terminie zostaną zrealizowane w 3-4 tygodniu roku 2020.

Materasso:

Zamówienia na materace i stelaże przyjmujemy , do 06.12.2019 a na łózka do 17.11.2019 z terminem realizacji w tym roku. Zamówienia wysłane po tych terminach będą realizowane po 6 stycznia 2020 roku.