Zamówienia wysyłamy za pośrednictwem firm kurierskich GLS, DPD, DTS, Rohling Suus oraz transportem własnym. Transport zamówień standardowych na terenie całego kraju, bez względu na wybraną formę płatności, jest GRATIS, jeśli dostarczenie odbywa się do godziny 16:00. W celu dostawy towaru w godzinach niestandardowych prosimy kontaktować się ze sklepem - telefonicznie, mailowo lub za pośrednictwem czata. Transport nie obejmuje usługi wniesienia materaca - klient może dokupić usługę wniesienia towaru za próg mieszkania. Koszt ustalany jest indywidualnie. Informację o chęci wykupienia takiej usługi prosimy wpisać w pole "Informacje dodatkowe" podczas składania zamówienia.
Dostępnych jest 6 form płatności:
- przedpłata na konto
- przedpłata zaliczki na konto, dopłata za pobraniem
- pobranie przy odbiorze
- szybka płatność z konta lub karty kredytowej za pośrednictwem serwisu PayU
- szybka płatność z konta lub karty kredytowej za pośrednictwem serwisu Transferuj.pl
- poprzez raty Santander
Czas realizacji zależy od dostępności danego produktu w magazynie sklepu lub terminu jego produkcji. Materace dostępne od ręki wysyłane są w ciągu 2 dni roboczych. Realizacja zamówienia dla pozostałych produktów trwa od 2 do 10 dni roboczych. W przypadku towarów niestandardowych lub mało popularnych, czas ten może się wydłużyć do 20 dni roboczych, ale jest to rzadkość. Po złożeniu zamówienia przesyłamy przewidywany termin jego realizacji.
Materace i stelaże, jako przesyłki gabarytowe, dostarczane są pod dom. Kurier nie ma obowiązku ich wnoszenia, ale zazwyczaj jest skłonny pomóc (nie możemy tego niestety zagwarantować). Każdorazowo kurier jest informowany o konieczności kontaktu z klientem przed dostarczeniem przesyłki.
Materace pakowane są w grubą warstwę folii stretch. Przywiązujemy do tego dużą wagę, aby uniknąć nieprzyjemnych niespodzianek. Dla dodatkowego bezpieczeństwa, przesyłki są ubezpieczone, a zamawiający ma obowiązek sprawdzenia jej zaraz po dostarczeniu, najlepiej w obecności kuriera. W przypadku uszkodzenia, konieczne jest spisanie protokołu szkody, który stanowi podstawę reklamacji. Jeśli uszkodzenie zostanie zauważone po odjeździe kuriera, prosimy o kontakt ze sklepem, w celu ustalenia ponownego przyjazdu kuriera i oględzin przesyłki. Spisany protokół w oryginale należy przesłać na nasz adres, a o dalszym postępowaniu poinformujemy na bieżąco.