Przy każdym rozmiarze materaca widnieje informacja o jego dostępności. Materace dostępne "od ręki" zawsze wysyłamy w 24H. Materace "dostępne od ręki" zamówione do 22.12.2017 do 10:00 wyślemy jeszcze przed świętami!


Pozostałe zamówienia na łóżka i materace, które nie są dostępne od ręki, będą realizowane zgodnie z poniższym harmonogramem. Jest to spowodowane przerwami produkcyjnymi producentów w okresie świątecznym.

TERMINY REALIZACJI ZAMÓWIEŃ W OKRESIE ŚWIĄTECZNYM 2017/2018

HILDING

Zamówienia z realizacją do końca roku 2017 będą przyjmowane do:

  • Kolekcja Hilding – do 5 grudnia 2017 r.
  • Łóżka kontynentalne – do 28 listopada 2017 r.
  • Łóżka tapicerowane - do 28 listopada 2017 r.

JANPOL

Zamówienia, które wpłyną od 13.12.2017 będą realizowane z wydłużonym terminem realizacji, najpóźniej do dnia 09.01.2018.

ŁÓŻKA LETTO

Ostateczny termin składania zamówień na łóżka LETTO z gwarancją otrzymania ich przed Świętami Bożego Narodzenia to 24 listopad. Po tym terminie nie ma gwarancji, że zostaną one zrealizowane przed Świętami.

TEMPUR

Wszystkie zamówienia złożone na produkty TEMPUR spoza listy towarów standardowych oraz Łóżka TAILOR, będą potwierdzane z terminem realizacji na styczeń 2018.

PERDORMIRE

Zamówienia na produkty PerDormire złożone do 27.11.2017 zostaną zrealizowane przed świętami Bożego Narodzenia, zamówienia złożone po tym terminie zostaną zrealizowane w 3 tygodniu roku 2018.

FROLI

Zamówienia na stelaże Froli złożone do dnia 17.11.2017 zostaną zrealizowane w pierwszym tygodniu roku 2018. Zamówienia na stelaże Froli złożone do dnia 24.11.2017 zostana zrealizowane w drugim tygodniu roku 2018.

KING KOIL I SERTA

Zamówienia na produkty King Koil i Serta spoza listy towarów standardowych będą realizowane w styczniu roku 2017.

EKODOM, NEW ELEGANCE, NEW DESIGN

Zamówienia łóżek z firm Ekodom, New Elegance i New Design będą realizowane po Nowym Roku.

RELAKS, SEMBELLA, MATERASSO

Zamówienia na produkty Sembella, Relaks i Materasso, które nie są dostępne "od ręki", będą realizowane w styczniu 2018 r.


Zamówienia wysyłamy za pośrednictwem firm kurierskich Rohlig Suus lub Geis oraz transportem własnym. Transport zamówień standardowych na terenie całego kraju, bez względu na wybraną formę płatności, jest GRATIS, jeśli dostarczenie odbywa się do godziny 16:00. Dostawa towaru po godzinie 17:00 jest możliwa za dopłatą 40 zł, a po 18:00 - 65 zł (dostarczenie towaru w tych godzinach zależy również od miejsca dostawy).


Dostępnych jest 6 form płatności:
- przedpłata na konto
- przedpłata zaliczki na konto, dopłata za pobraniem
- pobranie przy odbiorze
- szybka płatność z konta lub karty kredytowej za pośrednictwem serwisu PayU
- szybka płatność z konta lub karty kredytowej za pośrednictwem serwisu Transferuj.pl
- poprzez raty Santander

 

Czas realizacji zależy od dostępności danego produktu w magazynie sklepu lub terminu jego produkcji. Materace dostępne od ręki wysyłane są w ciągu 2 dni roboczych. Realizacja zamówienia dla pozostałych produktów trwa od 2 do 10 dni roboczych. W przypadku towarów niestandardowych lub mało popularnych, czas ten może się wydłużyć do 20 dni roboczych, ale jest to rzadkość. Po złożeniu zamówienia przesyłamy przewidywany termin jego realizacji. 

 

Materace i stelaże, jako przesyłki gabarytowe, dostarczane są pod dom. Kurier nie ma obowiązku ich wnoszenia, ale zazwyczaj jest skłonny pomóc (nie możemy tego niestety zagwarantować). Każdorazowo kurier jest informowany o konieczności kontaktu z klientem przed dostarczeniem przesyłki. 

 

Materace pakowane są w grubą warstwę folii stretch. Przywiązujemy do tego dużą wagę, aby uniknąć nieprzyjemnych niespodzianek. Dla dodatkowego bezpieczeństwa, przesyłki są ubezpieczone, a zamawiający ma obowiązek sprawdzenia jej zaraz po dostarczeniu, najlepiej w obecności kuriera. W przypadku uszkodzenia, konieczne jest spisanie protokołu szkody, który stanowi podstawę reklamacji. Jeśli uszkodzenie zostanie zauważone po odjeździe kuriera, prosimy o kontakt ze sklepem, w celu ustalenia ponownego przyjazdu kuriera i oględzin przesyłki. Spisany protokół w oryginale należy przesłać na nasz adres, a o dalszym postępowaniu poinformujemy na bieżąco.